CEO Vyomesh I. Joshi

Vyomesh I. Joshi

Président-directeur général

Mr. Joshi joined 3D Systems in April 2016. From 2001 to 2012, he was Executive Vice President of Hewlett-Packard’s (HP) Imaging and Printing Group, following two decades of research, engineering and management in HP’s imaging and printing systems.

Chuck Hull Co-Founder, Executive Vice President, Chief Technology Officer

Charles W. Hull

Co-Founder, Executive Vice President, Chief Technology Officer

M. Hull est un des fondateurs de 3D Systems en 1986, trois ans après avoir inventé la stéréolithographie (SLA), le premier processus d’impression 3D commercial. Il détient plus de 85 brevets américains ainsi qu’un certain nombre de brevets internationaux dans les domaines de l’optique ionique et de l’impression 3D.

Andrew Johnson Executive Vice President, Chief Legal Officer and Secretary

Andrew M. Johnson

Vice-président exécutif, directeur juridique et secrétaire

Mr. Johnson joined 3D Systems in July 2006. Previously, he served as Assistant General Counsel, then General Counsel to the company.

Kevin P. McAlea Executive Vice President, Chief Operating Officer, Healthcare

Kevin P. McAlea

Vice-président exécutif, directeur d’exploitation du département Santé

Mr. McAlea joined 3D Systems in September 2001 with its acquisitions of DTM Corporation and has occupied executive general management positions with 3D Systems since joining the company

John N. McMullen Executive Vice President, Chief Financial Officer

John N. McMullen

Executive Vice President, Chief Financial Officer

M. McMullen a intégré 3D Systems en juillet 2016. Il a occupé le poste de directeur financier de Kodak de 2014 à 2016. Auparavant, M. McMullen a mené une carrière de 32 années auprès de HP et ses sociétés acquises, en tant que vice-président senior des finances et trésorier de HP, directeur financier d’Imaging and Printing Group de HP et vice-président des finances et de la stratégie pour le groupe de ventes et de services internationaux de Compaq.